قَرین

روزی شود قرین حقیقت مجاز من

قَرین

روزی شود قرین حقیقت مجاز من

سحر از نوع سافت اسکیلز

يكشنبه, ۲۵ تیر ۱۴۰۲، ۱۰:۲۹ ب.ظ

سی‌ای‌او از جلوی اتاق جلسات رد شد، بهش گفتم توی جلسه شرکت میکنین ؟ گفت عـرصـهٔ شـطرنـجِ رنـدان را مـجالِ شــاه نیــست

 و راهشو گرفت رفت! و من سحر شدم با این نیم مصرع که چقدر حاضر جواب و چه جواب زیبایی.

گاهی به این رفتاراش فکر میکنم و مطئنم روی این ابعاد شخصیتش که باعث میشه چندثانیه همراهیش رو بعد از رفتنش توی ذهنت کش بدی فکرکرده و خودش رو برای اینطوری بودن تربیت کرده.

این مدلی بودن پیچیدگی نداره ولی تربیت طولانی مدت و مداوم میخواد . بجز اشعار از خاطراتی که باعث خنده گرفتن میشه هم استفاده میکنه . این قطعا برای همه روشنه که هرچیزی باخنده بیاد حس خوشایندی در آدم ایجاد میکنه و اصطلاحا شرطی سازی صورت میگیره. یک کار دیگه که انجام میده استفاده از حکایته و برای رسوندن نظرش همیشه یک سری حکایت دم دستی و حتی بعضا تکراری هم داره.


اینارو فهمیدم و گفتم ولی چطوری میشه برای اینطوری شدن برنامه ریزی کرد رو یادندارم . اگر بلدین به منم یاد بدین .

  • حمـ ید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی