قَرین

روزی شود قرین حقیقت مجاز من

قَرین

روزی شود قرین حقیقت مجاز من

حالا چطوری 8 پاشم؟

سه شنبه, ۲ آذر ۱۴۰۰، ۰۳:۳۷ ق.ظ

اونایی که منو می‌شناسن و حداقل مطالب قبلیم یادشونه میدونن که قبلا ی سایت داشتم و هیچوقت درآمد درست حسابی ازش درنیاوردم با اینکه اوضاع خوبی داشت.

امروز توی ی شرکت کار میکنم که تقریبا از ی سایت شروع شده و میشه گفت که همونطوری شروع کردن که من کردم، فقط توانایی تیم جذب کردن و مدیریت مسئله رو نداشتم و اینا داشتن که بنظرم مهم ترین مسئله توی ایجاد یک کسب و کاره.

خلاصه اینارو گفتم که بگم چرا الان بیدارم؟ بیدارم چون خوابم نمیبره از استرس کار. کاری که به شدت درگیرشم و شدیدا بهم فشارهای روانی وارد میکنه. شاید سوددهی این کار برای مدیرای شرکت که تقریبا روزی 6 ساعت میان شرکت حدود ماهی 100 تومن باشه اما برای من که استرس واحدمو دارم چقده؟ توی این گیرو دار داشتم به راه اندازی مجدد سایتم فک میکردم.

بنظرم اگر دوباره راه بندازمش میتونم برنده این جنگ باشم و حداقل ی سودی برام داشته باشه.

پلن بلندمدتم کارکردن توی حوزه تجهیزات پزشکی بود ولی با این شرایط اگر بخوام بهترین استفاده رو از شرایط خودم کنم باید برم سراغ کسب و کار خودم.

ی پیشنهادم واسه کسایی که این طولانی رو خوندن اینکه مگه مجبوری میخونی عزیزم؟ خب نخون:)) و اینکه روزای پر استرس قهوه نخورین تا فشارتون به سقف نچسبه.

  • حمـ ید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی