قَرین

روزی شود قرین حقیقت مجاز من

قَرین

روزی شود قرین حقیقت مجاز من

رنگی منگی

پنجشنبه, ۲۸ مهر ۱۴۰۱، ۱۲:۴۳ ق.ظ

+مزیت خواب رنگی دیدن چیه که قبل خواب موقع شب بخیر گفتن آرزو میکنین خواب های رنگی ببینیم؟

 

+تقریبا همه نزدیکانم فکر میکنن من تهران سینگل نیستم و توی خونه بیشتر وقتا تنها نمیگذره! امیدوارم ادبمو حفظ کنم و هیچوقت نگم که خیلی گاوین چطور فکرای مسخرتون رو به روم میارین.

 

+میگه علاج درد مشتاقان طبیب عام نشناسد

مگر لیلی کند درمان غم مجنون شیدا را.

 

+ چقدر به شعر خوب محتاجم

 

+من یک ملاک برای سواد آدما دارم. اینکه بعد از حرف زدن با هر‌شخص چقدر حس خوب منطقی ای دارم. اینکه حالمو بهتر کرد؟ با حرفاش اذیتم کرد؟ راه روشنیو بهم نشون داد؟ دریچه جدیدی از ی نگاه برام باز شد یا که نه!

  • حمـ ید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی