قَرین

روزی شود قرین حقیقت مجاز من

قَرین

روزی شود قرین حقیقت مجاز من

شما مثل حمید نباشید

دوشنبه, ۷ آذر ۱۴۰۱، ۰۹:۳۲ ب.ظ

من همیشه اصول نگراشی رو رعایت نمیکردم، همیشه اینطوری بودم که "واو" خواهر رو نمینوشتم یا به و که رو ب و ک مینوشتم.

از این مدل بدم نمیومد تا دیروز که خوانساری رو دو بار توی واتس اپ خانساری نوشتم و نمیشد اصلاحش کرد. حالا طرف مدیر ی شرکت +500 نفری بود.

مثل حمید نباشید. جدیدا حتی نیم‌فاصله رو سعی میکنم رعایت کنم.indecision

+یک جورایی مثل خوشخط بودن تو دنیای واقعی میمونه...

  • حمـ ید

نظرات (۱)

من استثنایا این یکی رو از اول زندگی روش حساس بوددم...

پاسخ:
من ی تنبلم، فرق دارم 😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی