قَرین

روزی شود قرین حقیقت مجاز من

قَرین

روزی شود قرین حقیقت مجاز من

بخدا روم نمیشه

يكشنبه, ۱۶ بهمن ۱۴۰۱، ۰۹:۴۰ ب.ظ

عنوان رو اینطوری نوشتم که فقط کلیک بخوره:|

ولی خداییش روم نمیشه لینکدینمو اپن تو ورک کنم.

کاش یک پیشنهاد کاری خوب از آسمون میوفتاد.


+امشب به خودم اومدم دیدم 3 تا موضوع جدید رو شروع کردم به یادگرفتن که هیچکذوم به کار الانم ربط نداره  . دوسندارم اینطوری از روی ترس انتخاب کنم ، اصلا مگه سنجیدم چی میشه اگر حوزه کاریو عوض کنم که شروعش کردم؟! دوسندااارم


+باید فکرکنم!



  • حمـ ید

نظرات (۳)

  • استیص‍ ‍آل
  • برای چی روتون نمیشه؟

    پاسخ:
    چون مدیرام همه کانکشنن و بفهمن میخوام برم نصفم میکنن. تازه هم اومدم جابجایی زیاد رو دوست ندارم! مجبورم سوسکی عمل کنم

    چه قد ما بچه های شهرستان عین همیم :-|

    پاسخ:
    آخجون یک شریک غم:)) 
  • استیص‍ ‍آل
  • قانع کننده بود. سوسکی :)

    پاسخ:
    توی این شرایط فقط باید دنبال شرایط بهتر گشت. با سخت گیری و بدون عجله... 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی